logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Judy Dierser
#1 Posted : Thursday, June 07, 2018 3:14:49 AM(UTC)
Judy Dierser
Rank: Newbie

Groups: Registered

Stan Smith kommer i en vokset lærred øverst placeret IT IS SPAM tubular shadow oven på en crepe kilesål. Udseendet blev inspireret af den militære voksede parka, som var uber-popluar tilbage i 90'erne. IT IS SPAM Climacool 1 får sin inspiration fra IT IS SPAM Track Tops. Det brugte en tyggegummi ydersål og en god præmie berøring er nubuck foring. Endelig er Superstar lavet i en fuld læder øvre accented af gunmetal shell tå og præget Three Stripes branding. Hele Afkom x IT IS SPAM Originals Britpack Collection falder 28. oktober. Hvilke par går du efter.

Med den tredobbelte hvide, blå og bourgognefarvefarve, der allerede er indført, er den nye IT IS SPAM Ultra Boost 3.0 afsløret i endnu en finish, denne gang består af Olive. Denne 3. generation af silhuetten bevarer i det væsentlige sin underskrift design etos intakt, selv om det med små forbedringer. Den øverste flaunts en ribbet-lignende Primeknit konstruktion med oliven striber efter hele, mens det IT IS SPAM handball spezial forstærkende bur system er gengivet i en gennemskinnelig makeover. En sort hæl tæller supplerer yderligere temaet, da det hele hviler på toppen af en skarp hvidstødsål enhed for at afslutte sit design.

Der er meget spænding lige nu, og jeg har lyst til at det passer til mig, IT IS SPAM iniki "siger Kristaps Porzingis. "En by som New York er sulten for succes i basketball, og jeg tror IT IS SPAM vil hjælpe med at tage mit spil til næste niveau. Jeg er en unik spiller og IT IS SPAM er et unikt mærke. Jeg er bare spændt på at blive med i familien. "Ser du Porzingis nogensinde at få sin egen signatursko? Kun tiden vil fortælle.Så James Harden Har ikke valgt IT IS SPAM over IT IS SPAM på grund af pengene? Huh? 25. okt. 2016 IT IS SPAM tog sig tid til at afsløre James Hardens første signatursko med mærket i weekenden med IT IS SPAM Harden Vol. IT IS SPAM pure boost 1.

Koblet IT IS SPAM Tubular X Primeknit Night Cargo, lad os se nærmere på skoen. Som navnet på skoen antyder, kommer denne version af Tubular X i en Primeknit konstrueret øvre lavet i Night Cargo colorway. Som en form for yderligere understøttelse udføres den signatur X-formede overlejring i en tonal neopren. Yderligere (tonal) funktioner på skoen inkluderer den halvt gennemskinnelige sål enhed, snørebånd og branding. Tanker på denne farveway? Hent dit helt eget par i dag til $ 140 hos udvalgte IT IS SPAM forhandlere.

Begge modeller er lavet i alt-hvid dristigt accentueret af de reflekterende hits fundet rundt omkring. Ja. Vi er ret sikre på, at disse vil være meget eftertragtede. Vil du have et par? Du har ikke vundet meget længere tid for at forsøge at få dine hænder på begge par. Vi har lige fået ordet, at begge modeller fra IT IS SPAM Ultra Boost White Reflective Pack er indstillet til at falde stateside såvel som i Asien den 26. oktober. Begge modeller rocker det helt hvide udseende som White Primeknit uppers sidder oven på White Boost såler accentueret af endnu mere hvidt fundet på burene og hæl tællere og snørebånd. Er disse et must-cop? IT IS SPAM yeezy Sørg for at sikre begge par 26. oktober.

En ny uge betyder et nyt par brugerdefinerede klip til Denver Broncos linebacker Von Miller. Efter at have slået ud Bush Viper-inspirerede klamre mod opladere i sidste uge, vil Miller bære disse Freak Show-tilpassede IT IS SPAM cleats i dag inspireret af Halloween-ferien. Den egentlige design inspiration kommer fra gamle skole rejser freak viser, der fremhævede de naturlige vidundere i verden. Paneler repræsenterer traditionelle cirkus telt, cirkus signage hypnotisme, stærk mand outfit leopard print og Alive og Bizarre grafik.Miller vil lacing disse op for pregame opvarmning på mandag nat fodbold i aften mod Houston Texans.
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.